Průzkum uživatelské cesty

Mapování touchpointů a interakcí

Analyzujeme každý kontakt uživatele s vaší značkou, ať už jde o web, aplikaci nebo jiný digitální kanál, abychom identifikovali klíčové momenty v cestě zákazníka.

Identifikace překážek a problémových míst

Zjišťujeme, kde uživatelé narazí na překážky, které brání konverzi, a hledáme konkrétní místa ke zlepšení, která zlepší celkový dojem z vaší značky.

Využití kvalitativních a kvantitativních dat

Sbíráme a analyzujeme data z nástrojů, jako jsou Google Analytics nebo heatmapy, a doplňujeme je o kvalitativní zpětnou vazbu, abychom získali co nejucelenější přehled.

Doporučení pro optimalizaci

Na základě zjištění připravíme konkrétní doporučení pro zlepšení designu, uživatelského prostředí nebo struktury obsahu, která usnadní uživatelům cestu k cíli.

Pravidelná analýza a reporting

Vytváříme pravidelné reporty, kde přehledně ukazujeme výsledky a úspěchy jednotlivých optimalizací, které zvyšují spokojenost a zlepšují konverzní poměr.

Máte pro nás vlastní projekt nebo poptávku?

Pokud jsme vás oslovili, napiště nám s čím bychom mohli být nápomocni.

Copyright © 2024 Foxo

Foxo, s.r.o., Bubenská 51
170 00 Praha 7, Česko

+420 776 318 531
info@foxo.cz