Tvorba marketingové strategie

Podrobná analýza trhu a konkurence

Marketingová strategie je základem úspěchu každé značky, proto klademe důraz na důkladnou analýzu trhu, konkurence a cílových skupin. Na základě dat navrhujeme kroky, které firmu efektivně odliší.

Stanovení cílů a klíčových metrik

Definujeme jasné a měřitelné cíle – například zvýšení povědomí o značce, konverze nebo retenční míru – a nastavujeme klíčové metriky (KPI) pro průběžné hodnocení strategie.

Optimalizace kanálů a rozpočet

Výběrem vhodných marketingových kanálů zajistíme, že oslovíte relevantní publikum s maximální efektivitou. Rozpočty přizpůsobujeme danému cíli a kanálu tak, aby přinesly nejlepší návratnost.

Akční plán a implementace

Připravíme podrobný plán, který zahrnuje krok za krokem realizaci – včetně konkrétních kampaní, časových milníků a plánování zdrojů. V rámci implementace zajišťujeme plynulý průběh všech aktivit.

Pravidelná analýza a reporting

Pravidelně monitorujeme výkonnostní metriky a na jejich základě optimalizujeme kampaně i celou strategii. Klienti dostávají detailní reporty, které reflektují úspěšnost a doporučení pro další kroky.

Máte pro nás vlastní projekt nebo poptávku?

Pokud jsme vás oslovili, napiště nám s čím bychom mohli být nápomocni.

Copyright © 2024 Foxo

Foxo, s.r.o., Bubenská 51
170 00 Praha 7, Česko

+420 776 318 531
info@foxo.cz