Nesouhlasí vám počet kliknutí v kampaních Google Ads ve srovnání s počtem návštěv dle Google Analytics?

Existuje několik možných důvodů, proč se mohou lišit počty kliknutí v Google Ads a počet příchodů na web v Google Analytics:

Chybné nastavení sledování konverzí – Pokud je sledování konverzí v Google Analytics špatně nastavené, může dojít k chybám v počtu příchodů na web.

Špatné odkazy – Pokud jsou odkazy v reklamě Google Ads špatně nastavené, mohou vést na stránky, které nejsou sledovány v Google Analytics.

Zpoždění aktualizace – Data v Google Analytics mohou být zpožděná, což může způsobit rozdíl v počtu příchodů na web.

Blokování JavaScriptu – Pokud jsou některé skripty v Google Analytics blokovány v prohlížeči uživatele, nemohou být data zaznamenána správně.

Filtrování dat – Pokud jsou data v Google Analytics filtrována nebo upravována, může dojít k rozdílu v počtu příchodů na web.

Je důležité prověřit každou z těchto možností, abyste zjistili přesnou příčinu rozdílu v počtu kliknutí a příchodů na web.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Máte pro nás vlastní projekt nebo poptávku?

Pokud jsme vás oslovili, napiště nám s čím bychom mohli být nápomocni.

Copyright © 2024 Foxo

Foxo, s.r.o., Bubenská 51
170 00 Praha 7, Česko

+420 776 318 531
info@foxo.cz